// Be Mine Forever ♥
Disclaimer


Change with your own words here.

Back to entry
Meet the owner
Husband :)




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® YOUR Putri Harani 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
BISMILLAH
Tuesday, July 2, 2013 , 2:37 AM , 0 Comment[s]
Bismillahirramanirrohim

dah lama aku tak update blogger ny . Banyak Hot Story uols hahaha . tp ta bole na cerita byk . kahkahkah . okayy first skali aku nak ckp , aku nak mulakan muka baru untuk my lovely blogger . guys , as u knew banyak cerita pasal bf aku dlm blog ny kan? pasal bf lama yg lama punya lama pun aku tak delete lagi. hehe . tapi kali ny aku dah padam semua kisah2 bf2 aku kt blog ny dengan  RELA HATI . Na tahu sebab apa ? sebab aku dah temukan cinta sejati aku *jiwang sat* hahaha . tp serious lah beb dia ny lain tao . kepala angin sama je dgn aku -.-' dulu masa mula2 dengan dia ego aku taknak kalah beb haha . tp skrg Alhamdulillah aku dah  banyak mengalah dengan dia dan kurangkan ego aku. dia dah UBAH AKU MENJADI YG LEBIH BAIK . kalau dulu aku ni seorang "penjenanyah" kini itu semua hanya kisah silam . kalau dulu aku ni seorang "perompak" namun kini itu semua hanya pengalaman dan kisah pahit aku . Abid Fahad itu lah adam yg cukuup sempurna bagi aku . tulang rusuknya yg hilang itu ada di dalam badan aku .